Specifika budování fashion brandu na příkladu vybraných designérských značek na československém trhu

Název práce: Specifika budování fashion brandu na příkladu vybraných designérských značek na československém trhu
Autor(ka) práce: Svatošová, Štěpánka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce pojednává o specificích budování módní značky v lokálních podmínkách československého módního trhu, přičemž je soustředěna na autorskou módní tvorbu. Cílem práce je vyhodnotit pomocí provedené analýzy, zda lze v lokálních podmínkách módní značku vybudovat a závěrem i přinést doporučení, jak by bylo možné toho docílit. Teoretická část práce předkládá vysvětlení pojmu móda v souvislostech, specifika československého módního trhu a zásadní kritéria, které je třeba brát v potaz při budování módní značky. Praktická část zaujímá samotnou analýzu s módními návrháři a jejich autorskými módními značkami, vyhodnocení analýzy a doporučení postupu budování módní značky.
Klíčová slova: móda; módní značka; autorská módní značka
Název práce: Specifics of fashion brand building on the example of selected designer brands on the Czechoslovak market
Autor(ka) práce: Svatošová, Štěpánka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master’s thesis deals with the specifics of building a fashion brand in the local conditions of the Czechoslovak fashion market, while concentrating on the designer fashion. The aim of the thesis is to evaluate by means of the analysis whether it is possible to build a fashion brand in the local conditions and, in the end, to make recommendations on how this could be achieved. The theoretical part of the thesis presents an explanation of the term fashion in context, the specifics of the Czechoslovak fashion market and the fundamental criteria that need to be taken into account when building a fashion brand. The practical part takes the analysis itself with fashion designers and their author's fashion brands, evaluates the analysis and recommendations of the fashion brand building process.
Klíčová slova: fashion; fashion brand; designer fashion brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní politika a diplomacie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2018
Datum podání práce: 4. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66806/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: