Postavení CK Fischer na slovenském trhu

Název práce: Postavenie CK Fischer na slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Jacková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca za zaoberá aktuálnou pozíciou a image cestovnej kancelárie na slovenskom trhu. Práca je rozdelená na tri časti. Prvá, teoretická časť je venovaná základným pojmom z problematiky cestovného ruchu a marketingu. Druhá, praktická časť sa venuje analýze konkrétnej cestovnej kancelárie. Zahŕňa základnú charakteristiku, situačnú analýzu, marketingový mix, SWOT analýzu a rozbor dotazníkového šetrenia. Cieľom práce je návrh akčného plánu, ktorý je popísaný v poslednej časti práce.
Klíčová slova: cestovná kancelária; cestovný ruch; marketingový mix; SWOT analýza; image
Název práce: Postavení CK Fischer na slovenském trhu
Autor(ka) práce: Jacková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce za zabývá aktuální pozicí a image cestovní kanceláře na slovenském trhu. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická část je věnována základním pojmům z problematiky cestovního ruchu a marketingu. Druhá, praktická část se věnuje analýze konkrétní cestovní kanceláře. Zahrnuje základní charakteristiku, situační analýzu, marketingový mix, SWOT analýzu a rozbor dotazníkového šetření. Cílem práce je návrh akčního plánu, který je popsán v poslední části práce.
Klíčová slova: cestovní kancelář; cestovní ruch; marketingový mix; SWOT analýza; image
Název práce: The position of CK Fischer on the Slovak market
Autor(ka) práce: Jacková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis deals with the current position and image of the tour operator on the Slovak market. It is divided into three parts. The first, theoretical part is devoted to the basic concepts of tourism and marketing. The second, practical part is devoted to the analysis of a particular travel agency. It includes basic characteristics, situational analysis, marketing mix, SWOT analysis, and questionnaire analysis. The thesis aims to draft an action plan described in part three.
Klíčová slova: tour operator; image; tourism; marketing mix; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2019
Datum obhajoby: 29. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66734/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: