Marketingové využití sítě Instagram

Název práce: Marketingové využití sítě Instagram
Autor(ka) práce: Bashirova, Anastasiia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využití sociální sítě Instagram jako marketingového nástroje pro propagaci služeb, zejména v kosmetickém odvětví. Jejím hlavním cílem bylo sestavit návod, jak efektivně prostřednictvím této platformy propagovat kosmetické služby. Práce nejprve popisuje teoretickou součást internetového marketingu a sociálních sítí obecně a rovněž podrobněji seznamuje se samotnou aplikací Instagram. Praktická část je pak věnována studiu marketingové strategie propagace instagramového profilu kosmetického salonu Your Desire. Navrhuje změny ke zlepšení a následně po jejich aplikaci zhodnocuje výsledky. Závěrečná část bakalářské práce se zaměřuje na sestavení efektivního plánu propagace zvoleného oboru prostřednictvím Instagramu, který vychází z poznatků získaných v teoretické části a ze zhodnocení výsledků dosažených v praktické části této práce.
Klíčová slova: internetový marketing; sociální sítě; SMM; Instagram; kosmetické služby
Název práce: Marketing use of Instagram
Autor(ka) práce: Bashirova, Anastasiia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the analysis of using social network Instagram as a marketing tool for promotion of services, especially in the beauty sector. Its main goal was to draw up guidelines on how to promote beauty services effectively through this platform. The thesis first describes the theoretical part of internet marketing and social networks in general and also introduces the Instagram application itself. The practical part is devoted to the study of the marketing use of Instagram by Your Desire beauty salon. It suggests changes for improvement and then evaluates the results after implementation. The final part of the thesis focuses on the creation of an effective plan for the promotion of the chosen field through Instagram, which is based on the knowledge gained in the theoretical part and the evaluation of the results achieved in the practical part of this work.
Klíčová slova: beauty services; SMM; internet marketing; social networks; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 7. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 3. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66398/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: