Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře

Název práce: Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře
Autor(ka) práce: Nguyen, Hai Nam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikační strategií cestovní kanceláře, která organizuje a prodává zájezdy do Vietnamu. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit její současný stav online komunikační strategie a pro případné nedostatky nalézt řešení a doporučení pro danou firmu. Pro účely této práce je aplikován model SEE – THINK – DO – CARE. Dílčím cílem je analýza dosavadní segmentace, na které stojí tvorba zájezdu, a posléze navrhnout změny v segmentaci trhu využitím tzv. person. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako cestovní ruch, strategický marketing a online marketing. V praktické části je představen podnik a jeho strategie.
Klíčová slova: cestovní kancelář; SEE – THINK – DO – CARE model; online komunikační strategie; Vietnam; online marketing; persony
Název práce: The proposal of the online communication strategy of the travel agency
Autor(ka) práce: Nguyen, Hai Nam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with online communication strategy of a travel agency, which organizes and sells package tours to Vietnam. The aim of this bachelor thesis is to evaluate its current state of online communication strategy and to find possible solutions and recommendations for a given company. The model SEE – THINK – DO – CARE is applied for the purpose of this thesis. The partial goal is to analyze the current segmentation, which is crucial for the production of a package tour, and then to suggest changes in market segmentation by using the so-called personas. The theoretical part explains terms such as tourism, strategic marketing and online marketing. The practical part introduces the company and its strategy.
Klíčová slova: travel agency; SEE - THINK - DO - CARE model; online communication strategy; Vietnam; online marketing; personas

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2018
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 23. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66281/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: