Event marketing pojišťovací společnosti

Název práce: Event marketing pojišťovací společnosti
Autor(ka) práce: Skalková, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivní event marketingovou komunikaci pojišťovací společnosti se skupinou prodejců komerčního pojištění. V první části práce je položen teoretický základ, týkající se event marketingu jakožto nástroji komunikačního mixu. Dále jsou vymezeny typy eventů a postupy pro jejich plánování. Tyto poznatky jsou následně vztaženy na konkrétní společnost z oblasti pojišťovnictví, kde základ pro další analýzu tvoří hloubkový rozhovor a interní sekundární data. Na základě provedených analýz je charakterizována cílová skupina a vytvořen koncept optimální event marketingové komunikace ve vztahu k ní.
Klíčová slova: Event; Event Marketing; Pojišťovnictví; Interní marketing
Název práce: Event Marketing of an Insurance Company
Autor(ka) práce: Skalková, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this bachelor thesis is to design an effective event marketing communication of a chosen insurance company with a group of commercial insurance consultants. The first part of the thesis deals with event marketing as a tool of communication mix on a theoretical basis. Furthermore, the types of events and procedures for their planning are defined. These findings are then related to the insurance company, the basis for further analysis is formed through interviews and internal secondary data. Based on the analyzes, the target group is characterized and the concept of optimal event marketing communication in relation to it is created.
Klíčová slova: Event; Event Marketing; Insurance; Internal Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2016
Datum podání práce: 26. 4. 2019
Datum obhajoby: 24. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58338/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: