Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s

Název práce: Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s
Autor(ka) práce: Racková, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současné marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s. Zaměřuje se především na veřejné vnímání reklamních kampaní této společnosti a navrhuje možná vylepšení komunikační strategie. Teoretická část vymezuje podstatu marketingové komunikace, její součásti a nové trendy marketingové komunikace. Dále přibližuje psychologii reklamy, etiku reklamy a vnímání reklamy. Praktická část představuje konkrétně Rodinný pivovar Bernard a.s., jeho historii a jednotlivé části komunikační strategie s důrazem na reklamní kampaně. Poslední část práce obsahuje vlastní dotazníkové šetření, jehož prostřednictvím práce zjišťuje vnímání kampaní veřejností. V závěru jsou zhodnoceny zjištěné skutečnosti z dotazníku a na jejich základě navržena doporučení na vylepšení komunikační strategie této firmy.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; Vnímání značky; Guerilla marketing
Název práce: Marketing communications of the Family Brewery Bernard, Plc
Autor(ka) práce: Racková, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the current marketing communications of the Family Brewery Bernard, Plc. It focuses primarily on the public perception of the company's advertising campaigns and suggests possible improvements to the communication strategy. The theoretical part defines the essence of marketing communication, its components and new trends in marketing communication. It also describes the psychology of advertising, ethics of advertising and perception of advertising. The practical part presents the Family Brewery Bernard, Plc., its history and individual parts of the communication strategy with an emphasis on advertising campaigns. The last part of the thesis contains its the questionnaire, through which the thesis identifies public perception of campaigns. In conclusion, the findings from the questionnaire are evaluated and recommendations for improving the company's communication strategy are proposed.
Klíčová slova: Marketing communications; Perception of the brand; Guerilla marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 9. 2018
Datum podání práce: 22. 6. 2019
Datum obhajoby: 9. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66596/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: