Vstupní strategie globálních korporací na trzích zemí mimo EU (Indie)

Název práce: Entry strategy of global corporations on the markets of non EU countries ( India)
Autor(ka) práce: Mehra, Shrey
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pichanič, Mikuláš
Oponenti práce: Říha, David
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The primary objective of this master thesis is to explore and analyze the market entry strategies of multinational corporations in India. While the secondary objectives are to analyze the retail industry of India and market entry strategy of Walmart India. The outcome of this thesis is a decision on the market perspectives and potential opportunities for the company in the coming years. The conclusion is based on the analysis of the current market and political scenario; investment regulations, competition analysis. The thesis is divided into three chapters and the conclusion thereafter.The First chapter explains about the economy and industry (retail) analysis, while the second chapter consist of the theoretical part is concentrated on the market opportunities for the global retail players and the theoretical aspects of market entry strategies, with a case study of each entry strategies. In the third chapter, I started with an analysis of Walmart company worldwide and then explained about the history and current situation of Walmart in India, while the key talking point in this chapter is about the change in their market entry strategy in 2013.
Klíčová slova: entry strategy; walmart; retail industry; wholly owned subsidiary
Název práce: Vstupní strategie globálních korporací na trzích zemí mimo EU (Indie)
Autor(ka) práce: Mehra, Shrey
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pichanič, Mikuláš
Oponenti práce: Říha, David
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a analyzovat strategie vstupu na trhnadnárodních korporací v Indii. Zatímco sekundárním cílem je analýza maloobchoduprůmyslu Indie a strategie vstupu na trh Walmart Indie. Výsledkem práce je a rozhodnutí o perspektivách trhu a potenciálních příležitostech pro společnost v nadcházejícím obdobílet. Závěr vychází z analýzy současného tržního a politického scénáře;investičních předpisů, analýzy hospodářské soutěže. Práce je rozdělena do tří kapitolzávěru.První kapitola popisuje ekonomickou a průmyslovou (maloobchodní) analýzu a druhou analýzukapitola se skládá z teoretické části, která je zaměřena na tržní příležitosti pro globálnímaloobchodních hráčů a teoretické aspekty strategií vstupu na trh s případovou studií každé položkystrategií. Ve třetí kapitole jsem začal s analýzou společnosti Walmart po celém světěvysvětlil o historii a současné situaci Walmart v Indii, zatímco klíčový bod mluvenív této kapitole se jedná o změnu strategie vstupu na trh v roce 2013.
Klíčová slova: wholly owned subsidiary; entry strategy; india; retail industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2018
Datum podání práce: 10. 9. 2019
Datum obhajoby: 2. 10. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65991/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: