How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Informace o vysokoškolské kvalifikační práci
Název práce:
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Autor práce:
Simondet, Roxane
Typ práce:
Diplomová práce / info:eu-repo/semantics/masterThesis
Vedoucí práce:
Štěrbová, Ludmila
Osoba oponující práci:
Collin, Paul Marc
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
V této práci se nejdříve zaměříme na základní koncept influencer marketingu, vysvětlíme základní definici tohoto termínu a také analyzujeme vývoj influencer marketingu v posledních letech. Mimo jiné se v této práci analyzují strategie dvou společností využívající influencer marketing. Uvidíme, jak tento druh marketingu pomohl společnostem v jejich mezinárodní expanzi po Evropě i v zámoří. Skrze analýzu čtyř různých marketingových kampaní vedených v letech 2018 a 2019 společností Upfluence, zaměřující se na mezinárodní influencer marketing, dojdeme k závěrům ohledně výkonu těchto strategií v mezinárodním influencer marketingu. Poukážeme také na výhody využití influencer marketingu na mezinárodních trzích a dáme klíčová doporučení pro evropské společnosti k implementaci influencer marketingových strategií.
Klíčová slova:
influencer marketing; mezinárodní; evropské společnosti
Informace o studiu
Studijní program a Studijní obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities