SEO audit v oblasti e-commerce

Název práce: SEO audit v oblasti e-commerce
Autor(ka) práce: Nguyen, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Böhmová, Lucie
Oponenti práce: Druska, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce SEO audit v e-commerce se zabývá jedním z online marketingových kanálů v oblasti organického vyhledávání. Cílem práce je zhodnocení auditu a případová studie implementace vybraného technického procesu, která přináší zvýšení návštěvnosti a obratu ve vybraném e-shopu. Jedná se o společnost Footshop s.r.o, kde působím jako SEO konzultant. Práce je rozdělena do 4 částí. První část se autor v závěrečné práci zabývá základní charakteristikou optimalizace vyhledávání, historickým vývojem, jak funguje algoritmus vyhledávání, jaké jsou faktory pro optimalizaci a zhodnocením současných trendů v oblasti e-commerce. Druhá část práce je zaměřena na vlastní metodiku zpracování auditu, které jsou nezbytné pro ucelený zhodnocení stavu. Třetí praktická část je věnována analýzou komplexního SEO auditu. Čtvrtá část práce je uvedena případová studie, na které byly aplikovány získané teoretické poznatky, která vychází z reálného projektu a je doplněna o podrobnou analýzou dosažených výsledků. Přínosem práce bude kompletní přehled dnešních trendů, praktické zhodnocení technického auditu SEO vybrané společnosti a ukázka implementace v případové studii zvýšením návštěvnosti pomocí optimalizace.
Klíčová slova: SEO; klíčové slovo; audit; e-commerce
Název práce: SEO audit in the field of e-commerce
Autor(ka) práce: Nguyen, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Böhmová, Lucie
Oponenti práce: Druska, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis SEO audit in e-commerce deals with one of the online marketing channels in the field of organic search. The aim of this work is to evaluate the audit and case study of the implementation of the selected technical process, which brings increased traffic and turnover in the selected e-shop. This is the company Footshop s.r.o, where I work as an SEO consultant.The thesis is divided into 4 parts. The first part of the thesis deals with the basic characteristics of search optimization, historical development, how the search algorithm works, what are the factors for optimization and evaluation of current trends in the field of e-commerce. The second part is focused on the actual methodology of audit processing, which are necessary for a comprehensive assessment of the state. The third practical part is devoted to the analysis of complex SEO audit. The fourth part of the thesis presents a case study to which the theoretical knowledge was applied, which is based on a real project and is supplemented with a detailed analysis of the achieved results. The benefit of this work will be a complete overview of today's trends, a practical evaluation of the SEO technical audit of a selected company and a demonstration of implementation in a case study by increasing traffic through optimization.
Klíčová slova: keyword; audit; SEO ; e-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2015
Datum podání práce: 2. 12. 2019
Datum obhajoby: 28. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71126/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: