Vnímání značky Vichy mladými spotřebiteli

Název práce: Vnímání značky Vichy mladými spotřebiteli
Autor(ka) práce: Kaprálová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Vichy mladými českými spotřebitelkami. Práce rovněž porovnává vnímání Vichy a konkurenčních dermokosmetických značek. Jako zdroj pro zhodnocení vnímání značky Vichy využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky a následné focus group. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro značku, které obsahuje rady, na co by měl být kladen větší důraz a co by mělo být změněno. Teoretická část je zaměřena na teorii značky a jejího řízení. Popisuje také výzkum vnímání značky. Celá kapitola práce je věnována firmě L'oréal, představení divize aktivní kosmetiky a značky Vichy a jejích konkurentů.
Klíčová slova: značka; znalost značky; vnímání značky
Název práce: Vichy brand perception by young consumers
Autor(ka) práce: Kaprálová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the perception of the Vichy brand by young Czech consumers. The perception of Vichy and competing dermocosmetic brands is compared. As a source for assessing Vichy brand perception, author's questionnaire research and a focus group are used. Based on the analyzed attitudes and preferences, a recommendation for the brand is prepared. This recommendation emphasizes what should be prioritized or done differently in brand's strategy. The theoretical part is focused on theory of brand and its management. Brand perception research is also presented in the thesis. One whole chapter is devoted to L'oréal, introduction of the division of active cosmetics, Vichy brand and competitors.
Klíčová slova: brand; brand perception; brand awareness

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 1. 2019
Datum podání práce: 4. 12. 2019
Datum obhajoby: 2019

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: