Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro

Název práce: Analýza zákaznické spokojenosti společnosti Break Time Bistro
Autor(ka) práce: Horáková, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Dvořáková, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je v prvé řadě zjistit vztah mezi jednotlivými faktory a celkovou spokojeností zákazníků pomocí korelační závislosti a dále zodpovědět výzkumné otázky zaměřující se na spokojenost a behaviorální záměry zákazníků. Pro účely diplomové práce byla použita primární i sekundární data. Na základě zjištění v teoretické části doplněných o dotazníkové šetření, do kterého se zapojil personál podniku, bylo definováno 14 klíčových faktorů, které mohou ovlivňovat spokojenost zákazníků a jejich chování. Kvantitativní výzkum zaměřující se na zákaznickou spokojenost probíhal pomocí metody CAPI a zapojilo se od něj 200 jednotek, které byly stanoveny na základě pravděpodobnostního systematického výběru. Na základě míry spokojenosti s jednotlivými faktory a jejich sílou korelační závislosti s celkovou spokojeností byly stanoveny faktory, na které by se podnik měl primárně zaměřit a zlepšit jejich úroveň kvality. Mezi tyto faktory patřily cena sortimentu, rychlost obsluhy, systém objednávání, obsluhování a ochota a přívětivost personálu a velikost porce jídla.
Klíčová slova: dotazníkové šetření; pohostinství; zákaznická spokojenost; primární výzkum
Název práce: Customer satisfaction analysis of company Break Time Bistro
Autor(ka) práce: Horáková, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Dvořáková, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The primary aim of this thesis was to examine the relationship based on the correlation between individual factors and overall customer satisfaction and answer research questions focused on customer satisfaction and behavioral intentions. Both primary and secondary data were collected. Based on the theoretical background and questionnaire survey was defined 14 individual factors which may affect the customer experience and their behavior. Quantitative marketing research took the form of CAPI and consisted of 200 respondents who were chosen by using probabilistic systematic selection. Based on customer experience with individual factors and their correlation with overall experience were defined factors that should the company focus on and improve their quality. These factors were the price, the operating speed, ordering and service system, and willingness of personnel.
Klíčová slova: questionnaire survey; hospitality industry; primary research; customer satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 3. 2019
Datum podání práce: 5. 12. 2019
Datum obhajoby: 28. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69326/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: