Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh

Název práce: Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Autor(ka) práce: Koudelová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šubířová, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je segmentace trhu s kávou v České republice. Ze získaných poznatků jsou formulována doporučení pro vstup nové značky na trh. Touto značkou je Halo, výrobce kompostovatelných kávových kapslí kompatibilních s kávovary Nespresso. Segmentační výzkum je proveden s pomocí dat z databáze MML-TGI a je při něm využita faktorová analýza, shluková analýza a kontingenční tabulky. Pro hlubší pochopení cílové skupiny je výzkum doplněn o kvalitativní šetření. Pomocí výzkumu je identifikována relevantní cílová skupina, pro kterou však existuje významná bariéra nákupu produktu, a tou je cena. Z toho důvodu není bez dalšího výzkumu možné doporučit, aby značka Halo za stávajících podmínek vstupovala na český trh.
Klíčová slova: cílený marketing; segmentace; káva; kávové kapsle
Název práce: Market Segmentation and Recommendations for Launch of a New Brand
Autor(ka) práce: Koudelová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Šubířová, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to uncover consumer segments on the Czech market with coffee. Research findings are used to formulate recommendations for launch of a new brand. The brand is Halo and it sells home compostable Nespresso compatible coffee capsules. The market segmentation is based on data from MML-TGI database and uses the methods of factor analysis, cluster analysis and pivot tables. Qualitative research is conducted to obtain deeper insight into the target group and its behaviour. Although a relevant target group is identified in the process, product price is considered a major purchase barrier. As a result of the findings, the launch of the brand on Czech market cannot be recommended under current circumstances without further research.
Klíčová slova: coffee capsules; market segmentation; target marketing; coffee

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 5. 2019
Datum podání práce: 9. 12. 2019
Datum obhajoby: 28. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69818/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: