Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s

Název práce: Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s
Autor(ka) práce: Juriš, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Borková, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Českých aerolinií, a.s. Hlavním cílem práce je představit současnou marketingovou strategii Českých aerolinií, a.s., poukázat na její klady a zápory a předložit náměty na její zefektivnění. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována marketingu v obecné rovině a představuje teoretické východisko pro další části. Ve druhé kapitole je provedena aplikace marketingové mixu a situační analýzy na společnost. Třetí kapitolu představuje vlastní dotazníkové šetření. Čtvrtá kapitola obsahuje autorova doporučení k optimalizaci marketingové strategie Českých aerolinií, a.s. na základě získaných dat.
Klíčová slova: Marketingový mix; České aerolinie; Marketingová strategie; Marketing; Marketingový výzkum
Název práce: Marketing strategy of the Czech Airlines company
Autor(ka) práce: Juriš, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Borková, Jiřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech Airlines company. The main aim is to introduce the current marketing strategy of the company, present its strengths and weaknesses and propose a few improvements to enhance its quality. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes the theoretical basis of marketing and introduces the most essential marketing terms. The second chapter focuses on marketing mix and situation analysis of the company. The third chapter contains author's own marketing research. The fourth chapter consists of author's recommendations for optimizing the Czech Airlines' marketing strategy.
Klíčová slova: Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Czech Airlines; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2019
Datum podání práce: 31. 3. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70049/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: