Měření loajality zákazníků spoločnoti EF Mobility

Název práce: Meranie lojality zákazníkov spoločnosti EF Mobility
Autor(ka) práce: Grácová, Alexandra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je merať lojalitu zákazníkov automobilovej spoločnosti EF Mobility s. r. o. Firma sa špecializuje na nákup a predaj ojazdených automobilov a svoje aktivity vyvíja k zahraničnému trhu rovnako ako k tuzemskému. Teoretická časť práce sa zaoberá napr. faktormi, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť a lojalitu, a vzťahom medzi spokojnosťou a lojalitou. Praktická časť analyzuje výsledky merania zákazníckej lojality. Toto meranie bolo prevádzané prostredníctvom dotazníkového šetrenia, kedy boli zákazníkom spoločnosti predkladané výskumné otázky, ktoré napomáhajú lepšej analýze ich vernosti k firme. Dotazník bol zasielaný konkrétnym zákazníkom e-mailom, alebo vypĺňaný osobne pri predaji vozidla v showroome tejto spoločnosti, prípadne vo vozovom parku. V závere práce sa zaoberám vyhodnotením výskumných otázok a prinášam aj odporučenie pre firmu do budúcna.
Klíčová slova: meranie lojality; zákaznícka spokojnosť; automobilová spoločnosť; EF Mobility
Název práce: Měření loajality zákazníků spoločnoti EF Mobility
Autor(ka) práce: Grácová, Alexandra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je měřit loajalitu zákazníků automobilové společnosti EF Mobility s. r. o. Firma se specializuje na nákup a prodej ojetých automobilů a své aktivity vyvíjí k zahraničnímu trhu stejně jako k tuzemskému. Teoretická část práce se zabývá např. faktory, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a loajalitu, a vztahem mezi spokojeností a loajalitou. Praktická část analyzuje výsledky měření zákaznické loajality. Toto měření bylo prováděno prostřednictvím dotazníkového šetření, kdy byly zákazníkům společnosti předkládány výzkumné otázky, které napomáhají lepší analýze jejich věrnosti k firmě. Dotazník byl zasílán konkrétním zákazníkům e-mailem, nebo byl vyplňován osobně při prodeji vozidla v showroomu této společnosti, případně ve vozovém parku. V závěru práce se zabývám vyhodnocením výzkumných otázek a přináším i doporučení pro firmu do budoucna.
Klíčová slova: zákaznická spokojenost; měření loajality; automobilová společnost; EF Mobility
Název práce: Measurement of EF Mobility customers loyalty
Autor(ka) práce: Grácová, Alexandra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to measure customers loyalty of the automobile company EF Mobility s. r. o. The company specializes in buying and selling used cars and concentrate its activities to the foreign market as well as to the domestic market. The theoretical part of the thesis deals with for example factors that influence customer satisfaction and loyalty, and the relationship between satisfaction and loyalty. The practical part analyzes the results of measuring customer loyalty. This measurement was made through a questionnaire survey, when the customers of the company were asked research questions that help better analyze their loyalty to the company. The questionnaire was sent to specific customers by e-mail or filled in personally when selling the vehicle in the company's showroom or in the car parc. At the end of the thesis I evaluate the research questions and also suggest a recommendation for the company in the future.
Klíčová slova: measuring loyalty; EF Mobility; customer satisfaction; automobile company;

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2019
Datum podání práce: 17. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70461/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: