Analýza spokojenosti zákazníků s cigaretou IQOS

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků s cigaretou IQOS
Autor(ka) práce: Růžička, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků ze zařízením IQOS. Analýza zákaznické spokojenosti se zařízením je hlavním cílem práce. Dílčím cílem je pak analýza zdravotních dopadů po přechodu na užívání zahřívaného tabáku.Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o marketingu, marketingovém výzkumu, zákazníkovi a dotazování. Dále je v teoretické části také představen produkt IQOS. V druhé části je popsán samotný výzkum a jeho jednotlivé kroky. Práce je doplněna o vlastní zkušenosti se zařízením. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu včetně doporučení pro společnost Philip Morris.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Zákazník; Spokojenost zákazníků; Dotazník; IQOS
Název práce: Customer satisfaction with IQOS
Autor(ka) práce: Růžička, Dominik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work deals with the issue of customer satisfaction with IQOS. The analysis of customer satisfaction with the equipment is the main goal of the work. A partial goal is the analysis of health impacts after the transition to the use of heated tobacco.The bachelor thesis is divided into two parts. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing, marketing research, customer and questioning. Furthermore, the theoretical part also introduces the IQOS product. The second part describes the research itself and its individual steps. The work is supplemented by own experience with the device. The conclusion summarizes the research results including recommendations for Philip Morris.
Klíčová slova: Customer; Customer satisfaction; Questionnaire; IQOS; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2019
Datum podání práce: 21. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70222/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: