On-line nakupování potravin na českém trhu

Název práce: On-line nakupování potravin na českém trhu
Autor(ka) práce: Rosenbergová, Eva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je dynamicky se rozvíjející odvětví e-commerce – on-line nakupování potravin. V úvodní kapitole je popsáno 7 portálů, které u nás poskytují službu nákupu potravin na internetu. V druhé části je definován marketing a jeho nástroje – podnikové koncepce a marketingový mix 4P a 4C. V podkapitole o marketingové komunikaci je popsán komunikační mix a určen první cíl práce – analyzovat marketingovou komunikaci portálů. Vzhledem k tomu, že většina uvedených portálů podniká pouze na internetu, probíhá marketingová komunikace zejména v on-line prostředí. Druhý cíl práce je analýza postojů současných a potenciálních zákazníků e-shopů s potravinami. K dosažení cíle byl využit dotazník. Výsledky tohoto šetření jsou obsahem závěrečné části práce.
Klíčová slova: marketing na internetu; marketingová komunikace; e-commerce; on-line nakupování potravin
Název práce: On-line grocery shopping on the Czech market
Autor(ka) práce: Rosenbergová, Eva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor's thesis is a dynamically developing branch of e-commerce - online grocery shopping on the Czech market. The introductory chapter describes 7 portals that provide grocery shopping services on the internet. The second part defines marketing and its tools – business concepts and marketing mix of 4P and 4C. The subchapter on marketing communication describes the communication mix and determines the first goal of the thesis – to analyze the marketing communication of portals. Because most of these portals do business only on the internet, marketing communication takes place mainly in the online environment. The second goal of the thesis is to analyze the attitudes of current and potential customers of e-shops with grocery. A questionnaire was used to achieve the goal. The results of this survey are the content of the final part of the thesis.
Klíčová slova: internet marketing; e-commerce; on-line grocery shopping; marketing comunication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70344/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: