Podnikání nadnárodní retailové firmy

Název práce: Podnikání nadnárodní retailové firmy
Autor(ka) práce: Ivanko, Elena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá podnikáním nadnárodní retailové společnosti na příkladu firmy METRO Cash & Carry. Firemní strategie nadnárodní společnosti je základní úvahou nadnárodní firmy při vstupu na zahraniční trhy, ovlivňuje proces expanze a podnikání firmy. Teoretická část práce shrnuje poznatky k dané problematice. V praktické části jsou představeny konkrétní aspekty firemní strategie nadnárodní retailové společnosti METRO Cash & Carry, kterou firma zvolila pro expanzi a podnikání na zahraničních trzích na příkladu České republiky a Ruské federaci.
Klíčová slova: firemní strategie; nadnárodní společnost; cash&carry; retail
Název práce: Business activity of a multinational retail company
Autor(ka) práce: Ivanko, Elena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis investigates business activity of a multinational retail company on the example of METRO Cash & Carry. The corporate strategy of a multinational company is the basic consideration of a multinational enterprise when entering foreign markets, it affects the process of expansion and business activities of the company.The theoretical part of the thesis summarizes the findings on the issue. The practical part presents specific aspects of the corporate strategy of the multinational retail company METRO Cash & Carry, that the company chose to implement when entering foreign markets and doing business there. For this purpose, the Czech Republic and the Russian Federation are considered as examples of foreign markets.
Klíčová slova: cash&carry; retail; multinational company ; corporate strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 6. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70095/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: