Využívání moderních technologií zákazníky maloobchodu

Název práce: Využívanie moderných technológií zákazníkmi maloobchodu
Autor(ka) práce: Lomenčíková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je predstavenie nových technologických trendov v maloobchode a charakteristika moderných technológií, ktoré sa najčastejšie využívajú pri výbere a nákupe tovarov na území Českej republiky a vo svete. Práca je zložená z piatich kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá predstavením súčasných technologických trendov v maloobchode. Druhá kapitola je zameraná na charakteristiku maloobchodných technológií využívaných v Českej republike. Tretia kapitola sa venuje predstaveniu maloobchodných technológiám využívaným v zahraničí. Štvrtá kapitola sa sústreďuje na marketingový výskum, ktorý bol realizovaný formou dotazníkového šetrenia. V poslednej kapitole sú na základe výsledkov z výskumu predstavené návrhy a odporúčania českým maloobchodníkom.
Klíčová slova: moderné maloobchodné technológie; samoobslužná pokladňa; rozšírená realita; trendy v maloobchode; QR kód; zákazník
Název práce: Využívání moderních technologií zákazníky maloobchodu
Autor(ka) práce: Lomenčíková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je představení nových technologických trendů v maloobchodě a charakteristika moderních technologií, které se nejčastěji využívají při výběru a nákupu zboží na území České republiky a ve světě. Tato práce je složená z pěti kapitol. První kapitola se zaobírá představením současných technologických trendů v maloobchodě. Druhá kapitola je zaměřená na charakteristiku maloobchodních technologií využívaných v České republice. Třetí kapitola se věnuje představení maloobchodních technologií využívaných v zahraničí. Čtvrtá kapitola se soustředí na marketingový výzkum, který byl realizovaný formou dotazníkového šetření. V poslední kapitole jsou na základě výsledků z výzkumu představené návrhy a doporučení českým maloobchodníkům.
Klíčová slova: moderní maloobchodní technologie; samoobslužná pokladna; rozšířená realita; trendy v maloobchodě; QR kód; zákazník
Název práce: Customer usage of modern technologies in the retail industry
Autor(ka) práce: Lomenčíková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Cimler, Petr
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The objective of this bachelor thesis is to introduce new technology trends in the retail industry and to specify modern technologies, that are most frequently used while selecting and purchasing products in the Czech Republic and in the world. This work consists of five chapters. The first chapter deals with the introduction of the current global trends in the retail industry. The second chapter is focused on the specification of modern retail technologies used in the Czech Republic. The third chapter deals with the introduction of modern retail technologies used in the world. The fourth chapter is focused on marketing research, which was conducted in the form of a questionnaire. Recommendations to Czech retailers are based on the results of the questionnaire and introduced in the last chapter of this work.
Klíčová slova: QR code; customer; trends in the retail industry; modern retail technologies; self-checkout; augmented reality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 20. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68758/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: