Digitální Kolaborační Nástroje a Provozní Management

Název práce: Digital Collaboration Tools and Operations Management
Autor(ka) práce: Prokop, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Pernica, Karel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis describes the main benefits of Ecommerce. Due to the fact that Ecommerce company can be operated from anywhere in the world, a set of smart performance management tools is beneficial. In order for the tools to be managed properly, the methods of Operations management are essential. For practical part, an examination of the processes of a product management in a small Czech Ecommerce store is provided. This process is digitalized with collaboration tools such as Trello or Slack. The whole procedure is thoroughly analysed both with SIPOC analysis and Flowcharts. The changes are monitored based on principles from Operations management, more specifically with Five Performance Objectives framework. As a result, a list of recommendations is provided as a handful tool for managers and company owners who consider upgrading their processes to the digitalized form. From a management perspective, the digitalization improves overall efficiency of the process of product management.
Klíčová slova: Ecommerce; Operations Management; Digitalization; Performance Management
Název práce: Digitální Kolaborační Nástroje a Provozní Management
Autor(ka) práce: Prokop, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Pernica, Karel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato Bakalářská práce popisuje hlavní výhody elektronického obchodování. Vzhledem k tomu, že Ecommerce společnosti lze provozovat odkudkoli na světě, sada kolaboračních nástrojů pro inteligentní správu je společnostem prospěšná. Pro správné řízení nástrojů jsou nezbytné metody Provozního Managementu. V praktické části je provedeno přezkoumání procesů řízení produktového managementu v malém českém eshopu, tj. elektronickém obchodě. Tento proces je digitalizován pomocí nástrojů pro spolupráci jako je Trello nebo Slack. Celý postup je důkladně analyzován jak analýzou SIPOC, tak vývojovými diagramy. Změny jsou sledovány na základě zásad z Prozovního Managementu, konkrétně v rámci Pěti Výkonnostních Cílů. Výsledkem je seznam doporučení, který je užitečným nástrojem pro manažery a majitele společností, kteří uvažují o aktualizaci svých procesů na digitalizovanou formu. Z pohledu Provozního Managementu digitalizace zvyšuje celkovou efektivitu procesu správy produktů.
Klíčová slova: Trello; Slack; Digitalizace; Elektronické obchodování

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Business Administration/Corporate Finance and Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2020
Datum obhajoby: 26. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72283/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: