Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu

Název práce: Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Autor(ka) práce: Davidová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení současné marketingové a komunikační strategie značky Kofola na českém trhu, včetně určení image značky u českého spotřebitele a návrhů na zlepšení současné marketingové strategie. Návrhy a doporučení na změnu marketingové strategie vycházejí z průzkumu. Ten je zaměřen především na 4P – produkt, cenu, distribuci, komunikaci a dotazníkové šetření.
Klíčová slova: Kofola; Marketingová strategie; Marketingový mix; Značka
Název práce: Marketing strategy of the Kofola brand on the Czech market
Autor(ka) práce: Davidová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Sadílek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is a critical evaluation of the current marketing and communication strategy of the Kofola brand on the Czech market, including determining the brand image of the Czech consumer and suggestions for improving of the current marketing strategy. Suggestions and recommendations for improving the marketing strategy are based on the research. Research is focused mainly on 4P - product, price, distribution, communication and questionnaire survey.
Klíčová slova: Kofola; Marketing strategy; Marketing mix; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 9. 2020
Datum podání práce: 23. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73994/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: