Cílem práce je analyzovat vliv jednotlivých charakteristik vstupní webové stránky a následně identifikovat soubor konkrétních faktorů, které nejvyšší měrou ovlivňují efek-tivitu vstupní webové stránky. Efektivita stránky je přitom vyjádřena jejím konverz-ním poměrem. Práce za pomocí literární rešerše identifikuje nejčastěji zmiňované fak-tory ovlivňující konverzní poměr. Následně za pomocí metody optimalizace konverz-ního poměru založené na principech AB testování práce testuje čtyři vybrané fak... zobrazit celý abstraktCílem práce je analyzovat vliv jednotlivých charakteristik vstupní webové stránky a následně identifikovat soubor konkrétních faktorů, které nejvyšší měrou ovlivňují efek-tivitu vstupní webové stránky. Efektivita stránky je přitom vyjádřena jejím konverz-ním poměrem. Práce za pomocí literární rešerše identifikuje nejčastěji zmiňované fak-tory ovlivňující konverzní poměr. Následně za pomocí metody optimalizace konverz-ního poměru založené na principech AB testování práce testuje čtyři vybrané faktory webové stránky a určuje jejich vliv na efektivitu vstupní webové stránky. Zjištěním práce je, že největší měrou ovlivňují konverzní poměr faktor důvěry a hodnověrnosti a faktor množství požadovaných osobních informací. Následně práce výsledné faktory kombinuje do finální varianty webové stránky, která vykazuje znatelně vyšší konverzní poměr než původní verze stránky. |