Postavení francouzského kosmetického průmyslu ve světové ekonomice

Název práce: Postavení francouzského kosmetického průmyslu ve světové ekonomice
Autor(ka) práce: Hanáková, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jiránková, Martina
Oponenti práce: Grebe, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce vytváří přehled o vývoji a postavení francouzského kosmetického průmyslu od roku 1995 ve světové ekonomice. První část přibližuje historii a charakterizuje toto odvětví pro porozumění postavení Francie a jejích významných konkurentů – Spojených států, Německa, Singapuru a Jižní Korey. Práce analyzuje mezinárodní obchod s kosmetickými produkty, jeho regulace a bariéry. Druhá část bakalářské práce analyzuje a porovnává největší vývozce kosmetických produktů ve světě z makroekonomického hlediska na základě stanovených indikátorů. V poslední části kapitoly práce nabízí další možný vývoj francouzského kosmetického průmyslu a analyzuje potenciál tohoto odvětví.
Klíčová slova: kosmetický průmysl; Francie; významní konkurenti; kosmetika; parfémy; porovnání na základě indikátorů; makroekonomický pohled
Název práce: Position of the French Cosmetic Industry in the World Economy
Autor(ka) práce: Hanáková, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jiránková, Martina
Oponenti práce: Grebe, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis aims to create an overview of the development and position of the French cosmetic industry in the world economy since 1995. The first part describes the history and characterizes this sector in order to better understand the position of France and its major competitors – the United States, Germany, Singapore, and South Korea. The thesis analyses the international trade in cosmetics, its regulations, and barriers. The second part of the bachelor thesis analyses and compares the biggest cosmetics exporters in the world based on given indicators from the macroeconomic point of view. The thesis offers a possible future evolution of the French cosmetic industry and analyses the potential of the sector.
Klíčová slova: perfumes; comparison based on indicators; macroeconomic point of view; cosmetic industry; France; major competitors; cosmetics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodních ekonomických vztahů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2020
Datum podání práce: 26. 4. 2021
Datum obhajoby: 2. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73411/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: