Marketingová strategie značky Kérastase Paris

Název práce: Marketingová strategie značky Kérastase Paris
Autor(ka) práce: Kůsová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hartová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií značky Kérastase Paris spadající pod firmu L'Oréal. Cílem práce je kriticky zhodnotit změny marketingového a komunikačního mixu značky Kérastase Paris během koronavirové krize v roce 2020, zjistit, jak kadeřníci této značky vnímají přesun vzdělávacích akcí do online prostředí a navrhnout doporučení pro další směřování značky. V první kapitole jsou definovány základní pojmy jako například marketing, marketingový mix, marketingová komunikace a další. Druhá kapitola obsahuje představení samotné společnosti L'Oréal, její historii, vznik, rozdělení do divizí, představení značky Kérastase Paris a situační analýzu. Ve třetí kapitole jsou uvedeny reakce značky na vládní opatření platná během koronavirové krize v roce 2020 a obrat značky. Poslední část je věnována vzdělávaní kadeřníků a dotazníku týkajícího se spokojenosti kadeřníků s přesunem vzdělávacích akcí do online prostředí. Dále jsou navrhnuta doporučení pro další směřování značky.
Klíčová slova: marketing; L'Oréal; marketingová strategie; Kérastase Paris; koronavirová krize 2020; marketingový mix; komunikační mix; kadeřnictví; SWOT analýza; PEST analýza
Název práce: Marketing strategy of Kérastase Paris
Autor(ka) práce: Kůsová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Hartová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of Kérastase Paris which belongs to the L'Oréal group. The main purpose of the thesis is to critically evaluate changes in marketing and communication mix of Kérastase Paris during the coronavirus crisis in 2020, find out how hairdressers perceive educational activities moved to the online environment and suggest recommendations on further development of marketing strategy. In the first chapter, the basic terminology is defined, such as marketing, marketing mix, marketing communication etc. The second chapter includes introduction of a L'Oréal company, its history, company structure and introduction of each division, introduction of a Kérastase Paris and situation analysis. In the third chapter are listed brand reactions on government restrictions applied during the coronavirus crisis in 2020 and brand turnover. The last chapter deals with the brand education of hairdressers and the questionnaire regarding hairdressers satisfaction with educational activities that were moved to the online environment. Also, there are suggested recommendations on further development of marketing strategy.
Klíčová slova: marketing; L'Oréal; marketing strategy; Kérastase Paris; coronavirus crisis 2020; marketing mix; communication mix; hair salon; SWOT analysis; PEST analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 9. 2020
Datum podání práce: 30. 4. 2021
Datum obhajoby: 10. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74009/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: