Návrh marketingové strategie podniku Schrothovy léčebné lázně a.s

Název práce: Návrh marketingové strategie podniku Schrothovy léčebné lázně a.s
Autor(ka) práce: Nezvalová, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Hynek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje zhodnocení a návrhu marketingové strategie pro podnik Schrothovy léčebné lázně s.r.o. Teoretická část seznamuje se základními pojmy marketingu, marketingové strategie a marketingového mixu a popisuje konkrétní části situační analýzy. Praktická část se věnuje vypracování situační analýzy, díky které je možné zhodnotit současný stav firmy na trhu a její pozici vzhledem ke konkurenci. Výstupy ze situační analýzy jsou shrnuty do SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy je vytvořen návrh marketingové strategie společnosti, jehož součástí je vytvoření marketingového mixu pro jednotlivé potencionální segmenty společnosti. Dále jsou definovány dílčí cíle, které podpoří marketingovou strategii Schrothových léčebných lázní s.r.o.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová strategie; PESTEL analýza; Porterův model 5 sil
Název práce: Proposal of marketing strategy of company Schrothovy léčebné lázně s.r.o
Autor(ka) práce: Nezvalová, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Michaela
Oponenti práce: Hynek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the topic of evaluation and proposal of a marketing strategy of the company Schrothovy léčebné lázně s.r.o. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing, marketing strategy and marketing mix and describes specific parts of the situation analysis. The practical part is devoted to the elaboration of a situation analysis. Based on situation analysis, it is possible to evaluate the current state of the company on the market and its position in relation to the competition. The outputs from the situation analysis are summarized in a SWOT analysis. A SWOT analysis is used to create a proposal for the company's marketing strategy. Furthermore, partial goals are defined, which will support the marketing strategy of company Schrothovy léčebné lázně s.r.o.
Klíčová slova: Marketing; Marketing strategy; PESTEL Analysis; 5 Forces Analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2021
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 23. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75835/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: