Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj

Název práce: Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj
Autor(ka) práce: Kovandová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu neziskových organizací s následnou aplikací na Nadační fond Českého rozhlasu a jeho projekt Světluška. Cílem práce je zjistit, jak kulturní a podpůrné akce projektu Světluška ovlivňují oblast získávání nových dárců. V teoretické části je nastíněna problematika marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a specifika marketingu v neziskových organizacích. V této části je také přiblížena teorie neziskového sektoru se zaměřením na nadace a nadační fondy. Praktická část pojednává o projektu Nadačního fondu Českého rozhlasu Světluška, jeho marketingové komunikaci a aktuálních projektech a akcích, které Světluška organizuje. Součástí praktické části je i vlastní dotazníkové šetření, které hodnotí, jak právě kulturní a podpůrné akce Světlušky ovlivňují oblast získávání nových dárců a jaké má veřejnost povědomí o tomto projektu. Samotný závěr je pak doplněn o návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace projektu.
Klíčová slova: nadační fond; Světluška; marketing; nadace; event marketing; Nadační fond Českého rozhlasu; marketingová komunikace; nezisková organizace
Název práce: Cultural and supporting events of the Světluška project as a marketing tool
Autor(ka) práce: Kovandová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the marketing of non-profit organizations with subsequent application to the Czech Radio Foundation and its project Světluška. The aim of the thesis is to find out how the cultural and supporting events of the Světluška project influence the area of attracting new donors. The theoretical part outlines the problems of marketing, marketing mix, marketing communication and the specifics of marketing in non-profit organizations. This part also introduces the theory of the non-profit sector with a focus on foundations and foundation funds. The practical part deals with the project of the Czech Radio Foundation called Světluška and its marketing communication and current projects and events that it organizes. Part of the practical part also includes its own questionnaire survey, which assesses how cultural and supporting events of Světluška project affect the area of attracting new donors and its consciousness in public. The conclusion includes suggestions and recommendations on how to improve activities in the marketing field.
Klíčová slova: Světluška project; marketing communication; Czech Radio Foundation; marketing; event marketing; non-profit organization; foundation; foundation fund

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2020
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 16. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75198/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: