Vývoj interního bannerového systému

Název práce: Vývoj interního bannerového systému
Autor(ka) práce: Vlach, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tvorbou interního bannerového systému pro společnost O2 Family pomocí metody design thinking. Cílem práce je vytvořit bannerový systém, který vychází z požadavků zákazníků a zároveň respektuje potřeby a specifika telekomunikační společnosti. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy týkající se plošné reklamy, řízení vztahu se zákazníkem a trhu s telekomunikacemi. V práci jsou dále popsány principy metody design thinking, podle kterých autor postupuje při samotné tvorbě interního bannerového systému. V prakticky zaměřené části jsou popsány jednotlivé kroky tvorby bannerového systému od výzkumu, analýzu dat, ideaci, tvorbu prototypů až po nasazení na produkční prostředí. K ověření naplnění stanoveného cíle práce jsou provedeny implementační a akceptační testy a jejich výsledky jsou interpretovány formou diskuze.
Klíčová slova: bannerový systém; design thinking; plošná reklama
Název práce: Development of an internal banner system
Autor(ka) práce: Vlach, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the development of an internal banner system for the O2 Family company using the design thinking method. The aim of the work is to create a banner system that is based on customer requirements and at the same time respects the needs and specifics of the telecommunications company. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts related to display advertising, customer relationship management and the telecom market. The thesis also describes the principles of the design thinking method, according to which the author follows in the actual creation of the internal banner system. The practical part describes the steps of creating a banner system from research, data analysis, ideation, prototyping to deployment on a production environment. Implementation and acceptance tests are conducted to verify the achievement of the stated objective of the thesis and the results are interpreted through discussion.
Klíčová slova: design thinking; display advertising; banner system

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2021
Datum podání práce: 28. 4. 2023
Datum obhajoby: 14. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78224/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: