Vývoj RPG hry v Java FX
Název práce: | Vývoj RPG hry v Java FX |
---|---|
Autor(ka) práce: | Orenič, Roman |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Vencovský, Filip |
Oponenti práce: | Bruckner, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Práce se zabývá vývojem 2D RPG hry s tahovým soubojovým systémem a dynamickým vytvářením kouzel, součástí hry bude také široká paleta různých strategií, které si hráč může zvolit pomocí různých atributů hráčské postavy. Dále se zabírá výběrem metodiky vývoje, adaptace a navázáním na předchozí vývoj. Hra samotná bude připomínat starší 2D Pokémon hry jako je např. Pokémon Emerald, kde pohyb postavy a interakce s předměty bude v 2D prostředí, které se odehrává v reálném čase a souboj bude řešen jako tahová strategie s grafickým doprovodem. Narozdíl od těchto starších her si hráč může vybrat jaké kouzla/útoky bude v následujícím zápase používat, podobný systém existuje ve hře Darkest Dungeon. Dynamické vytváření kouzel se inspiruje hrou Magicka 2 ze které si bere zejména omezení počtu kombinací s tím, že se hráči dává větší stupeň volnosti při vytváření. V práci také řeším životní cyklus takovéhle hry, přizpůsobení metodiky, balance obtížnosti a zábavy a různými výpočty při vytváření kouzel. |
Klíčová slova: | hra; JavaFX; Java; 2D; RPG; adventura; vývoj |
Název práce: | RPG Game Development in Java FX |
---|---|
Autor(ka) práce: | Orenič, Roman |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Vencovský, Filip |
Oponenti práce: | Bruckner, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The thesis describes the development of a 2D RPG game with a turn-based combat system and dynamic spell creation, a wide variety of strategies will also be part of the game, a player can choose a strategy by the help of different attributes of the playable character. Another part of the thesis will be the choice of a software development method, the adaptation and building on the previous development. The game will remind older Pokémon games like Pokémon Emerald, where the movement and interaction with items will be in a real-time 2D environment and the combat will be turn-based with graphic elements. The difference from these older games will be that the player can choose his own loadout of spells he wants to use in battle, this is inspired by the system in Darkest Dungeon. The dynamic spell creation is inspired by Magicka 2, where it mainly takes the limitations of combinations while the version in this game gives the player a higher degree of freedom. The thesis also focuses on the life cycle of a game, adaptation of the method, game difficulty balance and different calculations in spell creation. |
Klíčová slova: | 2D; adventure; development; Java; JavaFX; game; RPG |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 22. 11. 2022 |
---|---|
Datum podání práce: | 8. 5. 2023 |
Datum obhajoby: | 21. 6. 2023 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/82867/podrobnosti |