Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Autor(ka) práce:
Carle, Max Ralph
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Karlíček, Miroslav
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
This Thesis is a study of the responsibilities and tasks of marketing managers. It deep dives into the data usage during the completion of responsibilities and analyzes the barriers and frustrations that arrise and provides potential solutions. This paper shows that marketing managers are first of all problem solvers more than anything else.
Klíčová slova:
Solutions; Data Usage; Barriers & Frustrations; Marketing Manager
Název práce:
Odpovědnosti marketingových manažerů v sektoru FMCG a využití marketingových dat
Autor(ka) práce:
Carle, Max Ralph
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Karlíček, Miroslav
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
Tato práce je studií odpovědností a úkolů marketingových manažerů. Hluboce se ponoří do využití dat během plnění povinností a analyzuje překážky a frustrace, které se objevují, a poskytuje potenciální řešení. Tento článek ukazuje, že marketingoví manažeři jsou především řešiteli problémů více než cokoli jiného.
Klíčová slova:
Marketingový manažer; Využití dat; Bariéry a frustrace; Řešení