Cílem této práce je zjistit a analyzovat, zda využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce ovlivňuje studijní výsledky žáků na středních školách. Pomocí dotazníkového šetření provedeného na středních školách v každém kraji České republiky máme data o využívaném ICT při výuce a zároveň studijní výsledky žáků. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První se týká teoretické části, kde jsou vysvětleny pojmy, význam ICT ve výuce, jeho efektivní využití a nejnovější trendy. Následuje a... zobrazit celý abstraktCílem této práce je zjistit a analyzovat, zda využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce ovlivňuje studijní výsledky žáků na středních školách. Pomocí dotazníkového šetření provedeného na středních školách v každém kraji České republiky máme data o využívaném ICT při výuce a zároveň studijní výsledky žáků. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První se týká teoretické části, kde jsou vysvětleny pojmy, význam ICT ve výuce, jeho efektivní využití a nejnovější trendy. Následuje analýza současného stavu využívání ICT na středních školách v ČR, zhodnocení průzkumů, analýza příležitostí a výzev spojených s využíváním ICT ve výuce a zhodnocení vybavenosti středních škol. Druhá část se týká praktické složky, ve které provádíme výzkum, ohledně studijních výsledků studentů středních škol v závislosti na dostupném ICT vybavení. Výzkum následně zhodnotíme a analyzujeme výsledky. Závěrem dáme dohromady zjištěné výsledky. |