Podstatné atributy interní komunikace ve vybrané společnosti

Název práce: Podstatné atributy interní komunikace ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Petrovičová, Natalie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říhová, Gabriela
Oponenti práce: Palíšková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou podstatných atributů interní komunikace ve vybrané malé společnosti XY. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, které se zabývají problematikou efektivní interní komunikace. První část je teoretická a tvoří základ pro následný výzkum. Jsou v ní obsaženy veškeré podstatné atributy přispívající efektivní komunikaci v dané společnosti XY. Část druhá, tedy praktická, je již výzkumnou částí analyzující momentální stav komunikace ve společnosti XY a hledající možná řešení pro její zefektivnění. Je tvořena dotazníkovým šetřením a na něj navazujícími rozhovory, na jejichž základě je autorkou vytvořena doporučená strategie interní komunikace.
Klíčová slova: onboarding; školení a vzdělávání zaměstnanců; interní komunikace; trendy v interní komunikaci; komunikace
Název práce: Essential attributes of internal communication in the selected company
Autor(ka) práce: Petrovičová, Natalie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říhová, Gabriela
Oponenti práce: Palíšková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the analysis of essential attributes of internal communication in a selected small company XY. The thesis is divided into two main parts, which deal with the issue of effective internal communication. The first part is theoretical and forms the basis for the subsequent research. It contains all the essential attributes contributing to effective communication in the given company XY. The second part, i.e. the practical part, is already a research part analyzing the current state of communication in company XY and looking for possible solutions to make it more effective. It consists of a questionnaire survey and follow-up interviews, on the basis of which the author develops a recommended internal communication strategy.
Klíčová slova: communication; internal communication; onboarding; learning and development; trends in internal communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2023
Datum podání práce: 12. 5. 2024
Datum obhajoby: 3. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85579/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: