Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh

Název práce: Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Autor(ka) práce: Mrakavová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Bee, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií investiční společnosti WOOD & Company na českém a slovenském trhu. Cílem práce je vytvoření návrhu efektivní marketingové strategie na základě provedeného výzkumu, a také pochopení rozhodovacího procesu bonitních zákazníků při alokaci finančních prostředků, a zjištění vnímání image a komunikace WOOD & Company. Teoretická část popisuje hlavní postupy k vytvoření úspěšné strategie, a zkoumá proces strategického marketingu, situační analýzy a cílené... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: marketingová strategie; WOOD & Company; investiční společnost; finanční marketing
Název práce: Marketing strategy of the investment company WOOD & Company focusing on the Czech and Slovak markets
Autor(ka) práce: Mrakavová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Bee, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the investment company WOOD & Company in the Czech and Slovak markets. The thesis aims to create a proposal for an effective marketing strategy based on the conducted research, as well as to understand the decision-making process of high net worth customers when allocating funds, and to determine the perception of the image and communication of WOOD & Company. The theoretical part describes the main procedures to create a successful strate... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: marketing strategy; WOOD & Company; investment company; financial marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2023
Datum podání práce: 25. 6. 2024
Datum obhajoby: 4. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84833/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: