Efektivita reklamních kampaní na obchodní výkonnost firem v digitálním marketingu

Název práce: Efektivita reklamních kampaní na obchodní výkonnost firem v digitálním marketingu
Autor(ka) práce: Formánková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V teoretické části bude provedena literární rešerše zaměřena na digitální marketing a jeho efektivitu. Součástí bude také pohled odborníků na efektivitu a přístup k možnému vyjádření optimalizace reklamních kampaní. Řešena bude také otázka alokace nákladů na online propagaci. V praktické části budou stanoveny jednotlivé hypotézy testované pomocí statických metod. Primární data využita k výzkumu pocházejí z nejmenované pražské marketingové agentury. Konkrétní údaje se týkají společností různých velikostí, které jsou klienty zmíněného poskytovatele marketingových služeb. Primárně se jedná o e-shopy z různých odvětví.
Klíčová slova: marketing; digitální marketing; online reklama; reklamní kanály; efektivita
Název práce: Effectiveness of Advertising on Business Performance of Companies in Digital Marketing
Autor(ka) práce: Formánková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the theoretical part, a literature review will be conducted focusing on digital marketing and its effectiveness. It will also include an expert perspective on the effectiveness and an approach to the possible expression of the optimization of advertising. The issue of cost allocation for online promotion will also be addressed. In the practical part, individual hypotheses will be established and tested using statistical methods. The primary data used for the research come from an unnamed Prague marketing agency. The specific data concerns companies of different sizes that are clients of the mentioned marketing service provider. Primarily, these are e-shops from various industries.
Klíčová slova: digital marketing; marketing; effectiveness; online advertising; advertising channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 4. 2022
Datum podání práce: 19. 4. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: