Vnímání emocionálních a racionálních apelů v sociální reklamě
Autor(ka) práce:
Hamerová, Tereza
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Šimůnková, Klára
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na vnímání sociálního marketingu u příjemců z generačních skupin Z a Alfa, přičemž identifikuje, komparuje a zhodnocuje rozdíly ve vnímání emocionálních a racionálních apelů. Zároveň identifikuje klíčová témata sociálního marketingu v České republice. Teoretická část vymezuje problematiku a její kontext, zatímco výzkumná část kombinuje focus groups a dotazníkové šetření k analýze, testování hypotéz a interpretaci výsledků. Závěrem jsou zodpovězeny výzkumné otázky, popsána omezení výzkumu a navrženy podněty k další diskusi.
Klíčová slova:
dopad na příjemce; sociální marketing; racionální a emocionální apely; vnímání příjemce; generace
Název práce:
Perception of Emotional and Rational Appeals in Social Advertising
Autor(ka) práce:
Hamerová, Tereza
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Šimůnková, Klára
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the perception of social marketing among the Z and Alpha generation groups, identifying, comparing and evaluating the differences in the perception of emotional and rational appeals. It also identifies the key themes of social marketing in the Czech Republic. The theoretical part defines the issues and their context, while the empirical part combines focus groups and questionnaire surveys for analysis, hypothesis testing and interpretation of results. Finally, the research questions are answered, limitations of the research are described and suggestions for further discussion are offered.
Klíčová slova:
social marketing; rational and emotional appeals; impact on recipient ; recipient perception; generation