Návrh odměňovacího balíčku pro studenty VŠE na trhu práce
Autor(ka) práce:
Slezáková, Bára
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Legnerová, Kateřina
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimálního odměňovacího balíčku pro studenty a čerstvé absolventy Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem práce je vytvořit takový balíček, který odpovídá očekáváním generace Z a současně je realizovatelný v rámci současné firemní praxe. V rámci praktické části je proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření mezi studenty, jehož cílem je identifikovat jejich preference v oblasti finančních i nefinančních odměn. Na základě těchto výsledků je sestaven ideální balíček, který je následně konzultován s odborníky z výrobních firem. Získaná zpětná vazba slouží k finální úpravě návrhu, který reflektuje jak potřeby mladé generace, tak realitu zaměstnavatelů. Výsledný návrh může sloužit jako inspirace pro tvorbu moderních odměňovacích systémů.
Klíčová slova:
Generace Z; studenti; absolventi; odměňování; zaměstnanecké benefity; trh práce
Název práce:
Proposal for a remuneration package for students of the University of Economics in Prague
Autor(ka) práce:
Slezáková, Bára
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Legnerová, Kateřina
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the design of an optimal remuneration package for students and recent graduates of the University of Economics in Prague. The aim of the thesis is to create a package that meets the expectations of Generation Z and at the same time is feasible within the current corporate practice. In the practical part, quantitative research is conducted through a questionnaire survey among students to identify their preferences in terms of financial and non-financial rewards. Based on these results, an ideal package is constructed, which is subsequently consulted with experts from manufacturing companies. The feedback received is used to finalise a proposal that reflects both the needs of the young generation and the reality of employers. The resulting design can serve as inspiration for the creation of modern reward systems.
Klíčová slova:
Generation Z; students; graduates; remuneration; employee benefits; labour market