Dopady CSR aktivit společnosti v podobě marketingových kampaní na vnímání sociální odpovědnosti firmy jejími spotřebiteli
Autor(ka) práce:
Patrovská, Sabina
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Vašíčková, Veronika
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je zkoumání vlivu marketingové komunikace CSR kampaní na vnímání firem ze strany spotřebitelů. Cílem práce je identifikovat, jaké komunikační prvky CSR kampaně ovlivňují její důvěryhodnost a relevanci v očích spotřebitelů a zda CSR komunikace přispívá k budování pozitivního vztahu ke značce. Teoretická část na základě literární rešerše představuje zkoumaný fenomén a současný stav poznání. Praktická část práce představuje a obhajuje výzkumné metody, prezentuje a interpretuje výsledky včetně analýzy. V závěru jsou diskutovány výsledky výzkumu, zodpovězeny výzkumné otázky a nastíněny doporučení pro další výzkum.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; dopad CSR kampaní; vnímání spotřebitelů; Corporate Social Responsibility
Název práce:
The Impact of a Company's CSR Activities in the Form of Marketing Campaigns on Consumers' Perception of Corporate Social Responsibility
Autor(ka) práce:
Patrovská, Sabina
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Vašíčková, Veronika
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is to investigate the influence of marketing communication of CSR campaigns on consumers' perception of companies. The aim is to identify which communication elements of a CSR campaign influence its credibility and relevance in the eyes of consumers, and whether CSR communication contributes to building a positive relationship with the brand. The theoretical part, based on a literature review, presents the examined phenomenon and the current state of knowledge. The practical part introduces and justifies the research methods and presents and interprets the results, including the analysis. Finally, the research findings are discussed, the research questions are answered, and recommendations for further research are proposed.
Klíčová slova:
Corporate Social Responsibility; Marketing Communication; Impact of CSR Campaigns; Consumer Perception