Marketingová studie destinace cestovního ruchu Moravský kras

Název práce: Marketingová studie destinace cestovního ruchu Moravský kras
Autor(ka) práce: Stejskalová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingového prostředí a zmapování destinačního mixu oblasti Moravského krasu. Na základě těchto zhodnocení jsou stanovena doporučení pro rovnoměrnější využití potenciálu této destinace.
Klíčová slova: destinační mix; Moravský kras; marketingová studie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2006
Datum podání práce: 1. 12. 2006
Datum obhajoby: 30. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3979/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: