Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.

Autor práce: Polák, Aleš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vinšová, Tereza
Osoba oponující práci: Chrápková, Taťána

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: English
Abstrakt: The objective of the thesis is to introduce and evaluate marketing management tools being applied in the company Mobilkom, a.s.; presentation of the basic marketing management theoretical resources, brief characteristics of the company and analysis of the marketing mix instruments as well as suggestion of measures leading to improvement of the company situation.
Klíčová slova: marketing mix; marketing management instruments; marketing

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of Management
Název katedry: Department of Management Business
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2007
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 12.01.2010
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce21007_xpola14.pdf [1,74 MB]
Oponentura13914_kozlova.doc [40,50 kB]
Hodnocení vedoucího21007_vinsova.doc [45,50 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/21007/podrobnosti