Využití marketingových metod v rozvoji měst

Název práce: Využití marketingových metod v rozvoji měst
Autor(ka) práce: Karlíková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khendriche Trhlínová, Zuzana
Oponenti práce: Vláčil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingem a marketingovou komunikací městské části Praha 20. Cílem práce je zhodnotit dopady marketingové komunikace na rozvoj městské části. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a marketingové komunikace a dále seznamuje s pojmy jako marketingový mix, segmentace, marketingové nástroje a komunikační kanály. V praktické části práce je charakteristika samotné městské části. V této části je dále provedena analýza komunikace městské části, která obsahuje i případovou studii komunikace projektu víceúčelové sportovní haly Jívanská. Na základě zjištěných informací jsou také navrhnuta opatření na zlepšení komunikace. Ze zjištěných informací plyne, že využívání marketingových metod pozitivně ovlivňuje rozvoj městské části.
Klíčová slova: veřejná správa; Praha; městská část; Marketingová komunikace; komunikace; MA21
Název práce: Use marketing methods in urban development
Autor(ka) práce: Karlíková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khendriche Trhlínová, Zuzana
Oponenti práce: Vláčil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with marketing and marketing communication district of Prague 20. The aim is to assess the impact of marketing communication on the development of the district. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and marketing communication and introduces concepts such as marketing mix, segmentation, marketing tools and communication channels. The practical part describes characteristic of district. This section further analyzes the communication of district, which also includes a case study of project, a multipurpose sports hall Jívanská . Based on the information they are also suggested measures to improve communication. The collected information shows that, if district use marketing methods, it has got positive affect on the development of the district.
Klíčová slova: comunication; public administration; Marketing comunication; MA21; Prague; district

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 3. 2015
Datum podání práce: 30. 9. 2015
Datum obhajoby: 9. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52254/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: