Sociální média jako nová forma přímého marketingu

Název práce: Sociální média jako nová forma přímého marketingu
Autor(ka) práce: Kachur, Nataliya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Lucká, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je vysvětlit a zhodnotit význam sociálních médií jako alternativy k emailovým zprávám v segmentu B2B, kde se nejvíce využívá přímý marketing. Dílčím cílem této práce je identifikace klíčových aspektů úspěšné přímé marketingové kampaně na platformě LinkedIn. Práce je rozdělená do dvou částí: teoretická a praktická. Teoretická část slouží jako základ pro další výzkum a je zaměřená na vymezení a popis přímého marketingu a také na problematiku využití sociálních sítí jako alternativy k přímému marketingu. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů: polostrukturovaného rozhovoru s experty a testovací kampaně. V rámci rozhovoru byly popsány a zhodnoceny možnosti využití sociální platformy LinkedIn jako alternativy k e-mailovým kampaním a také vymezeny faktory ovlivňující úspěšnost dané kampaně. V rámci testovací kampaně byla uplatněna veškerá doporučení expertů pro tvorbu úspěšné přímé marketingové kampaně na platformě LinkedIn.
Klíčová slova: Přímý marketing; LinkedIn ; management sociálních sítí; e-mail marketing
Název práce: Social media as a new form of direct marketing
Autor(ka) práce: Kachur, Nataliya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Lucká, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this diploma thesis is to explain and evaluate the use of social media as an alternative to email marketing in the B2B segment, where direct marketing is most used. The second goal of this work is to identify key aspects of a successful direct marketing campaign on the LinkedIn platform. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part serves as a basis for further research and is focused on the direct marketing characteristics and the role of social media in common marketing and direct marketing practices. The practical part consists of two researches: a semi-structured interview with experts and a test campaign. The main goal of the interview was to describe and evaluate the possibilities of using the LinkedIn platform as an alternative to email campaign as well as the factors influencing the success of the given campaign. Test campaign was focused on implementing and testing all expert’s recommendations in order to create a successful direct marketing campaign on LinkedIn.
Klíčová slova: Direct marketing; Social media management; LinkedIn; e-mail marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2020
Datum podání práce: 12. 5. 2021
Datum obhajoby: 17. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/75518/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: