LGBT motivy v reklamě a jejich vnímání spotřebiteli

Název práce: LGBT motivy v reklamě a jejich vnímání spotřebiteli
Autor(ka) práce: Liebezeitová, Monika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat, zda LGBT motivy v reklamě ovlivňují spotřebitelské chování LGBT a nonLGBT spotřebitelů, a jestli mohou ovlivnit vztah spotřebitele k dané značce. LGBT spotřebitelé jsou v posledních studií považovány za ty, kteří vykazují vyšší brand management, avšak zobrazení této tématiky je v dnešní době stále riskantní kvůli předsudkům společnosti.
Klíčová slova: LGBT; brand management; kupní síla; sexuální orientace; spotřebitelské chování
Název práce: LGBT imagery in advertising and their perception by consumers
Autor(ka) práce: Liebezeitová, Monika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyze whether LGBT motives in advertising influence the consumer behavior of LGBT and non-LGBT consumers, and whether they can affect the consumer's relationship to the brand. LGBT consumers are considered to show higher brand management in recent studies, but the depiction of this topic is still risky today due to society's prejudices.
Klíčová slova: LGBT; consumer behavior; brand management; sexual orientation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2021
Datum podání práce: 23. 4. 2023
Datum obhajoby: 14. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/78126/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: