Značky kvality na trhu s potravinami z pohledu zákazníků

Název práce: Značky kvality na trhu s potravinami z pohledu zákazníků
Autor(ka) práce: Střádalová, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Závodná, Lucie Sára
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na replikaci výzkumu provedeného Pinna et al. v roce 2017, který zkoumal postoje spotřebitelů k potravinovým značkám kvality. Hlavním cílem je analyzovat současné názory a nákupní chování spotřebitelů s ohledem na potravinové značky kvality v České republice. V rámci této studie byl proveden dotazníkový průzkum mezi 104 respondenty, kteří odpovídali na otázky prostřednictví online dotazníku, týkající se jejich povědomí o značkách kvality, důvěry v ně a motivací k nákupu těchto produktů. Tato práce přináší důležité poznatky pro marketingové strategie firem, které se zabývají produkcí a distribucí potravin se značkou kvality, a ukazuje na potřebu zaměřit se na transparentní komunikaci o složení a přínosech těchto produktů.
Klíčová slova: Značky kvality potravin; Spotřebitelé; Kvalita
Název práce: Quality brands in the food market from a customer perspective
Autor(ka) práce: Střádalová, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Závodná, Lucie Sára
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis aims to replicate the research conducted by Pinna et al. in 2017, which investigated consumer attitudes towards food quality brands. The main goal is to analyze the current opinions and purchasing behavior of consumers with regard to quality food brands in the Czech Republic. As part of this study, a questionnaire survey was conducted among 104 respondents who answered questions through an online questionnaire regarding their awareness of quality brands, trust in them and motivation to purchase these products. This work provides important insights for the marketing strategies of companies that produce and distribute food with a quality label, and points to the need to focus on transparent communication about the composition and benefits of these products.
Klíčová slova: Quality; Food quality marks; Consumers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 2. 2021
Datum podání práce: 1. 7. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: