Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Autor(ka) práce:
Lisztwanová, Karolína
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Postler, Milan
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá in-store komunikací maloobchodního řetězce Albert Česká republika s.r.o. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak zákazníci této společnosti vnímají její in store komunikaci a jaký má vliv na jejich nákupní rozhodování. Na základě dat získaných prostřednictvím analýzy stávající in store komunikace, konkurenční analýzy a dotazníkového šetření byly identifikovány určité oblasti, ve kterých lze in-store komunikaci optimalizovat. V závěrečné části práce jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení zákaznického zážitku a in-store komunikace.
Klíčová slova:
maloobchod; POS/POP média; spotřebitelské chování; in-store komunikace
Název práce:
Analysis of the perception of in-store communication of Albert Česká republika, s.r.o. by its customers and its influence on purchasing decisions
Autor(ka) práce:
Lisztwanová, Karolína
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Postler, Milan
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
The thesis deals with in-store communication of the retail chain Albert Česká republika s.r.o. The aim of this thesis is to find out how customers of this company perceive its in-store communication and what influence it has on their purchasing decisions. Based on data obtained through analysis of the existing in-store communication, competitive analysis and questionnaire survey, certain areas in which in-store communication can be optimized were identified. In the final part of the thesis, specific recommendations are proposed to improve customer experience and in-store communication.