Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování

Název práce: Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Autor(ka) práce: Lisztwanová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá in-store komunikací maloobchodního řetězce Albert Česká republika s.r.o. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak zákazníci této společnosti vnímají její in store komunikaci a jaký má vliv na jejich nákupní rozhodování. Na základě dat získaných prostřednictvím analýzy stávající in store komunikace, konkurenční analýzy a dotazníkového šetření byly identifikovány určité oblasti, ve kterých lze in-store komunikaci optimalizovat. V závěrečné části práce jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení zákaznického zážitku a in-store komunikace.
Klíčová slova: maloobchod; POS/POP média; spotřebitelské chování; in-store komunikace
Název práce: Analysis of the perception of in-store communication of Albert Česká republika, s.r.o. by its customers and its influence on purchasing decisions
Autor(ka) práce: Lisztwanová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with in-store communication of the retail chain Albert Česká republika s.r.o. The aim of this thesis is to find out how customers of this company perceive its in-store communication and what influence it has on their purchasing decisions. Based on data obtained through analysis of the existing in-store communication, competitive analysis and questionnaire survey, certain areas in which in-store communication can be optimized were identified. In the final part of the thesis, specific recommendations are proposed to improve customer experience and in-store communication.
Klíčová slova: in-store communication; POS/POP marketing materials; retail; customer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2023
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: