Tato diplomová práce se zabývá analýzou věrnostního programu Lidl Plus firmy Lidl. Práce se zaměřuje na teoretické základy marketingové komunikace a věrnostních programů, jejich historický vývoj a aktuální trendy. Hlavním cílem práce je analyzovat využívání aplikace Lidl Plus mezi českými a německými zákazníky, identifikovat důvody jejich (ne)využívání a navrhnout doporučení pro zlepšení programu na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Data pro analýzu byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů s respondenty. Výsledky ukazují, že mezi českými a německými uživateli aplikace není markantní rozdíl. Zjištění poskytují cenné poznatky o efektivitě věrnostních programů a nabízejí doporučení pro optimalizaci marketingových strategií společnosti Lidl.
Klíčová slova:
věrnostní program; Lidl; věrnost; Lidl Plus
Název práce:
Lidl loyalty programme
Autor(ka) práce:
Nguyen, Van Thang
Typ práce:
Diploma thesis
Vedoucí práce:
Zeman, Jiří
Oponenti práce:
-
Jazyk práce:
Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the analysis of the Lidl Plus loyalty programme of Lidl. The thesis focuses on the theoretical foundations of marketing communication and loyalty programs, their historical development and current trends. The main objective of the thesis is to analyse the use of Lidl Plus among Czech and German customers, to identify the reasons for their (non-)use and to propose recommendations for improving the programme based on quantitative and qualitative research. The data for the analysis was collected through a questionnaire survey and semi-structured interviews with respondents. The results show that there is no significant difference between Czech and German users of the app. The findings provide valuable insights into the effectiveness of loyalty programs and offer recommendations for optimizing Lidl's marketing strategies.