Marketing of school on target institution

Thesis title: Marketing školy ve vybraném subjektu
Author: Dvořáková, Ivana Bc.
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Navrátilová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.
Keywords: marketing školy; marketing vzdělávací instituce; marketing služeb; SWOT analýza středních škol; trh školství; web design; webová prezentace školy
Thesis title: Marketing of school on target institution
Author: Dvořáková, Ivana Bc.
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hesková, Marie
Opponents: Navrátilová, Petra
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 24. 5. 2007
Identifier in the InSIS system:

Files for download

    Last update: