Evaluation of Marketing Tools in MARIE TUMOVÁ Firm

Thesis title: Zhodnocení marketingových nástrojů ve firmě
Author: Tuma, Josef
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Nesnídalová, Jitka; Ing. Ph.D.; Kovář, František; prof. Ing. CSc.
Opponents:
Thesis language: Česky
Abstract:
Zhodnocení marketingových nástrojů ve vybrané firmě s hlavním zaměřením na produkt, jejich současný stav a možný vývoj do budoucna.
Keywords: marketingový mix; 4P; produkt; cena; distribuce; marketingová komunikace
Thesis title: Evaluation of Marketing Tools in MARIE TUMOVÁ Firm
Author: Tuma, Josef
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Nesnídalová, Jitka; Ing. Ph.D.; Kovář, František; prof. Ing. CSc.
Opponents:
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 27. 5. 2008
Identifier in the InSIS system:

Files for download

    Last update: