Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization

Thesis title: Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Author: Vondráková, Michaela Bc.
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Lešetický, Ondřej
Opponents: Král, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Porovnat nákladovost zavedení léčivého přípravku na předpis a bez předpisu. Dále návrh marketingového mixu se zaměřením se na nástroje marketingové komunikace u léku na předpis. Práce bude provedena ve spolupráci s firmou Novartis, s.r.o.
Keywords: analyza;marketingovy mix;marketingova komunikace;farmaceuticky prumysl
Thesis title: Analysis of the Marketing Mix for a Medicine available on a Prescription and a Medicine without Prescription in a particular Organization
Author: Vondráková, Michaela Bc.
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Lešetický, Ondřej
Opponents: Král, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Institute of Health Services Management

Information on submission and defense

Date of assignment: -
Date of submission: -
Date of defense: 4. 6. 2008
Identifier in the InSIS system:

Files for download

    Last update: