Analýza spokojenosti zákazníků - Ivana Pekárková, daňová kancelář

Název práce: Analýza spokojenosti zákazníků - Ivana Pekárková, daňová kancelář
Autor(ka) práce: Krafková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Dědina, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků daňové kanceláře, zjištění současného stavu jejich spokojenosti s rozsahem a kvalitou služeb, průběhem vzájemné spolupráce, hledáním možných příčin nespokojenosti zákazníků a na základě zjištěných faktů poskytuje majitelce společnosti podklady pro další manažerská rozhodnutí.
Klíčová slova: kancelář; účetnictví; daně; zákazník; spokojenost; analýza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2007
Datum podání práce: 18. 1. 2007
Datum obhajoby: 24. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4778/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: