Marketing školy ve vybraném subjektu

Název práce: Marketing školy ve vybraném subjektu
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana Bc.
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Navrátilová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních kompetencí pedagogických pracovníků.
Klíčová slova: marketing školy; marketing vzdělávací instituce; marketing služeb; SWOT analýza středních škol; trh školství; web design; webová prezentace školy
Název práce: Marketing of school on target institution
Autor(ka) práce: Dvořáková, Ivana Bc.
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Navrátilová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: -
Datum podání práce: -
Datum obhajoby: 24. 5. 2007
Identifikátor v systému InSIS:

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: