Učící se organizace
Název práce: | Učící se organizace |
---|---|
Autor(ka) práce: | Čevela, Michal |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Rosický, Antonín |
Oponenti práce: | Šubrta, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem práce je poukázat na význam informace, znalosti, systémového přístupu a vzdělání jako na základní stavební kámen osobního rozvoje a společenského růstu. Práce má tedy posloužit jako výchozí nástroj přehledu o tom, jakou roli informace ve společnosti zaujímá a jaký význam mají osobní znalost, zkušenost a individuální schopnosti při tvorbě, sdílení a vyhledávání informací. V oblasti rozvoje kreativity a podpory inovace pak seznamuje s metodikou TRIZ, jenž vede uživatele od nejasné problémové situace přes detailní rozbor systému až k návrhům variant řešení. Celkové pojednání se tak opírá o problematiku rozvoje schopnosti organizací pružně reagovat na nově vzniklé podmínky, akceptovat prvek neurčitosti a nevyhnutelnost změny. |
Klíčová slova: | - |
Název práce: | Learning Organization |
---|---|
Autor(ka) práce: | Čevela, Michal |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Rosický, Antonín |
Oponenti práce: | Šubrta, Václav |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | |
Klíčová slova: | - |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra systémové analýzy |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 1. 5. 2008 |
---|---|
Datum podání práce: | 1. 5. 2008 |
Datum obhajoby: | 9. 6. 2008 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/8505/podrobnosti |