Budování značky zaměstnavatele

Název práce: Budování značky zaměstnavatele
Autor(ka) práce: Stroblová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Gronychová, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je popsat obecně aplikovatelný postup, jak značku zaměstnavatele ve společnosti budovat. Vychází z popisu reálného projektu budování značky zaměstnavatele konkrétní společnosti a hodnotí jeho proces. Práce je psána metodou případové studie a skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje trendům a změnám v přístupu vedení lidí, definuje Employer Branding a HR marketing. Popisuje, jak k budování značky zaměstnavatele přistupovat. Praktická část se věnuje samotnému procesu budování značky, popisuje výstupy projektu a projekt hodnotí. Závěrečná kapitola je věnována obecné aplikovatelnosti procesu budování značky zaměstnavatele a jeho slabým místům.
Klíčová slova: employer branding; značka zaměstnavatele; EVP; hr marketing
Název práce: Employer Branding
Autor(ka) práce: Stroblová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Gronychová, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the Master Thesis is to describe how to build Employer Brand a company. It is based on the description of Employer Branding project of a particular company and the evaluation its process. The thesis is a case study and consists of theoretical and practical part. The theoretical part focuses on trends and changes in leadership approach, definition of Employer Branding and HR Marketing. The practical part deals with the brand building process itself, describes the outputs of the project and evaluates the project. The final chapter is devoted to the general applicability of the Employer Branding Strategy and its weaknesses.
Klíčová slova: EVP; hr marketing; employer branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2015
Datum podání práce: 8. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54395/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: